En söndagsmorgon...

Jahop, då var det söndag igen...
Det som jag ska göra idag är väl att det kommer gäster hit vid 12.
Jag har nyss tagit en varm dusch, och vetni?
Mi hår är hela 63 cm långt, längre än syrrans tillochmed :D
Ska spara till det blir längre, det ser inte så långt ut som det är tycker inte jag...
Och, jag såg igår att jag har gjort en ny design, för den förra vet jag inte var den är, för det finns så grymt mycket saker i den andra datorn där jag har den andra "gamla" som jag inte äns har fått upp.
Men när jag inte hade något att göra satte jag mig och gjorde en ny :D
Den blev såhär:



Men jag behöver någon som kan hjälpa mig med att sätta upp den?
Syrran vill inte...

Jaja, vill ha vill ha vill ha!!

Vi ses imorgon eller senare på dagen!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0