Juldagen

Sov till ungefär halv 11 idag, trött trött trött....
Syrran o pappa steg upp vid 8 idag för att de skulle köpa en tv eller nåt...

Jaja.. Spelade mitt nintendo igår till typ 20 över 12..
Sen hände något jättekonstigt :o

Bilden bara stannade på nintendot och de började typ tjuta ett ljud hela tiden xD

Jag ba oh nej! Sen stängde jag av.. Sen stod det typ error blablabla...

Hehe... Men det var nog batteriet som var slut för jag håller på o ladda den nu, men det är så himla segt då för då vill man liksom ba: jag vill spela nu nu nu!! Sen tar det jättelång tid innan de är klart känns det som, så jag passade på att blogga under tiden.

Ikväll bär det av till Örsjö sen Emmaboda...för mer julklappar.. hoppas vi på ;)

Se you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0