Snart kalas för syrran...

Syster fyller 15 år på måndag, grattis till henne! :D (www.myordinarydayy.blogg.se)
Så vi ska snart ha kalas för henne, men jag sitter här i linne och mjukisbyxor och vet inte vad jag ska ha på mig? Det är inte roligt...
Tio minuter kvar till dom kommer ju, nio för att vara exakt.

... Slängde på mig en gammal "jeans-tunika" och några tights plus strumpor.
Nu kom de första gästerna!
Måste dra, vi ses!
De får bli en bild från igår :)



Hejdå!

noll sju sex noll två sju sju sju två åtta

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej jag har precis börjat titta på din blogg den e as bra tycker jag !!! hur gör man det där de står mode o vardag o de e en bild i jämte hur gör man ? <3

Svar: Hej! Använder inte denna bloggen längre, så kicka gärna in på min "nya" blogg! www.idamatildapetersson.blogg.se

Angående din kommentar, (vet att det har tagit lång tid att svara) så är den bilden liksom inlagd i min header! Där fick du svaret, ha det bra!

Mvh Ida
Ida Petersson

2011-12-08 @ 20:41:44
URL: http://http://anniesotnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0