Länge sedan jag bloggade, och nu är det .... SOMMARLOV!

Ja, som sagt.
Det var minst en vecka sedan jag bloggade.
Dåligt av mej ;)

Iallafall.

På denhär tiden har jag hunnit vara i Stockholm, på Gröna Lund.
Till Stockholm åkte vi i Fredags och vi kom dit ca. 19.00.

På Lördagen vaknade vi ca 09.00 och åt frukost.

Sedan åkte vi in till stan med buss och gick runt lite.

Sedan i typ ett "tält" där det var typ nya "uppfinningar" och sånt, fanns det en cykel, så om man cyklade på den mixades samtidigt en Smootihe (stavning).

Det testade jag iallafall, men smoothien blev äcklig. ( xD )

Senare kollade vi på Victoria och Daniels bröllop, men det var jättemycket folk, såg inte så mycket.

Men sen när Victoria höll tal så hade vi bra platser och kollade.

Sedan på kvällen åt vi på resturang och lite, sen var det artister som skulle uppträda, men jag hade så ont i benen så vi åkte hem.

På Söndagen vaknade vi vid 08.00 och åt frukost.

Sedan skulle vi iväg till Gröna Lund.

Där fick man en hel väska gratis med "bebis-morötter" och massor av dricka.

Den första atraktionen jag åkte var "Kvasten", och första gången man åker kittlas det extra mycket i magen ;).

Sedan åkte jag berg-och-dal-banan " Jetline " några gånger, sedan åkte vi annat emellan men sammanlagt åkte jag den 13 gånger.

Kvasten åkte jag bara en gång.

Sedan åkte jag flygande mattan 1 gång, vilda musen 1 gång.

Kättingflygaren och Radiobilarna åkte jag också bara en gång.

Sedan gick vi in i Skrattkammaren, och i en spegel skrattade jag så att jag fick tårar i ögonen x).

Sedan gick vi in i spökhuset också, det var läskigt! =P

På vägen hem fick bilen problem.

Vi fick nog batteristopp minst 5 gånger, och vi kom inte hem förrän klockan var över 2 på natten.

Ja, det var väl det!

Ha det så bra =)


ps: Bilderna från Stockholm har inte kommit in på datorn än.

Kanske kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0