Jag vet att jag är en dålig bloggare ^^

Jo, jag veeeeet att det är roligare med en blogg som har många bilder?
Felet är att jag typ inte har några bilder :o
Så, jag får väll ta och skaffa det! ;D
Men, jag är ingen hejare att lägga upp bilder från mobilen/kameran till datorn.
Iallafall inte när jag har 2800 bilder på mobilen -.-

Well, det är ju inte så roligt att se gamla bilder, eller vad tycker ni?
Jag tycker mer det är roligt om det är nya..

Jag ska försöka skärpa mig o lägga ut iallafall ett inlägg varje dag.

Idag ska jag köpa en ny mössa :')
Hoppas jag hittar något snyggt!

Jo förresten, någon som kan förklara hur man sätter upp designen till bloggen?
Jag fattar typ ingenting, och jag har inte fått upp den ännu den skulle varit uppe för typ 2 månader sen :p
hej

Hejsvejs!

Ps: jag lägger upp en bild på mössan senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0