pluggpluggplugg...

Ja, mycket plugg till provet på svampar imorgon -.-
Fattar inte varför man ska kunna SVAMPAR?!
Vi ska inte bli några svampplockare...
Iaf inte jag ^^
Men jaja, har nyss kommit hem från att kolla hockey med eve :)
Det verkade jobbigt, hehe :D
Vi har både Fröken Europa (läsläxa o skrivning), matteläxa och provträning tills imorgon.. det är mycket för att gå i femman tkr jag :o
Plus glosor tills på onsdag, som vi fick idag ?
Jaja, slutar som vanligt med ett klipp från youtube.. idag blir det med Robert Gustavsson :D Kul va?
Kramar! =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: nelly.com :D



föresten jag är med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt. Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-16 @ 20:10:33
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0