Är det någon som vill ha en design eller?

Ja har blivit helt typ beroende av att göra designer, nämen, jag vill liksom ha något att göra och om jag bara ska hitta på lite så blir det aldrig så bra. Så säg bara till om ni behöver en design eller så, skriv ett mejl eller en kommentar och fyll i:
Färg:
Text:
Bilder:
Mönster:
Övrigt:
Och om du vill ha någon speciell storlek annars tar jag den som jag har på min design här. :)

Idag gick jag upp kl 8 för jag vill inte sova bort lovet, det blir ju ofta så annars... sen ska jag träna agility med Carolina i min klass och hennes syrras hund som hon ska ha då, sen jag och Caseý. På brukshunsklubben.
Förra gången vi hade med Casey på klubben för att träna agility i kursen då som vi går, så var hon helt konstig. Men det berodde nog på lite att hon var på väg att börja löpa. Hon gör det nu alltså så vi kan inte gå på agilitykursen.. Kanske tur det för hon var så dum förra gången vi körde.. Men det är så tråkigt för jag tycker det är jättekul att hålla på med agility men Casey börjar typ tycka att det är jättetråkigt tvärt emot hon gjorde när vi började! :o
Till och med dom i nybörjarkursen som är på andra planhalvan när vi tränar på tisdagarna, dom hundarna e typ bättre än Casey,... fast ne... hon e duktig men hon springer ju ingenting och vill typ bara hela tiden iväg till matte. Som när jag var där nere med mormor förra gången då, hon satt bara och glodde mot parkeringen som hon sa "kommer inte matte snart" för mamma var på möte då.. Men jag var tålmodig och gav inte upp, förrän det hade gått 1,5 timme och hon hade hoppat typ 4 hinder?!

Så... nu har ni fått ett rejält inlägg om agility.. så slutar väl inlägget med en bild på Casey ;)

Asså mitt öga!! hahahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0