Övernattning med Ellen

Nu, från söndag till måndag, har jag sovit över med Ellen, min danskompis.
Vi gjorde det för att komma på en dans till tävlingen den 7 maj.
Det gick bra, vi blev hyfsat färdiga med den, tycker jag då fast vi kanske ska komma på lite till ;)
Vi somnade vid halv 4, och vaknade vid 9,heheh (A)
Men idag gick vi på stan, och då skulle vi kolla efter kläder till tävlingen, men vi hittade inte några :o
Men vi vet iallafall hyfsat vad vi ska ha på oss.
Jag köpte iallafall en asskön tröja på BikBok.
Den kostade bara 99:- och hade kostat 299:-, så jag tyckte det var bra ;3
Här kommer en bild på den :)
Trevligt påsklov alla ni som har det, ;)
Den är aprikosfärgad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0