Påsklov!

Det är skärtorsdagen idag..
Det har fortfarande bara kommit 2 påskutklädda till mig, det är Niclas och Melker från klassen :)
Bara för att de typ inte kommer några fick de lite extra godis ;)
Hade inget att göra nu, så det fick bli ett litet snabbinlägg.
Bloggar inte så mycket längre, det kommer i perioder.
Om jag får många besökare tycker jag det blir roligare att blogga, så snälla kan ni länka min blogg på er blogg eller nåt i fliken "länkar" där nere, om ni har lust? :)
Kan länka vem som helst här om man säger till. :)
Nu är det påsklov, och är lediga imorgon på långfredagen!
SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR nice är deet !
Sen är man ju bara närmre sommarlovet.
Har gjort en av mina redovisingar framför klassen nu, Italien.
Har Grekland kvar som det blir efter lovet. :)

Hejdå och glad påsk på er mina sötnosar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0