Torsdagar...

Vet ni vad?
Jag tycker nästan att rubriker är onödiga, man kommer aldrig på något att skriva där ändå?
Och om man vill ha en rubrik kan man ju skriva det själv i själva inlägget till exempel "Torsdagar.." då om man vill ha det? :)

Idag var det långdag i skolan, och vi körde på som vanligt.
Och vid lunchen var det skrattattack med Denise o mig, o lite Carro och Eve, o Clara ;)
Fast Carro räknas ju typ inte, för hon får alltid skrattattacker även om man säger typ "brandbil" eller något sånt, haha, lite störande ibland!

Det är 1 månad och några dagar kvar till vi åker till Mallorca!
Det ska bli sååå skönt.
Ska ligga o scchhttekastranden varje dag, om jag inte har sån otur att jag skulle bränna mig...

Chacha!! See you maybee tomorrooww!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0