Dagens fråga

till min syster: Vad ska jag blogga om?
Hon har fortfarande inte svarat...
Okej nu sa hon vad jag skulle blogga om ;)...

IDAG HAR VI VARIT OCH HANDLAT! :D

först åkte vi till såkallat leksakshuset, fast det är inte bara leksaker...
Det är sammanlagt över 50'000 varorsorter eller vad det heter där ^^
Och sen åkte vi till blomsterlandet, för vi skulle köpa en blomma till en markägare som vi har fått låna mark av i en vecka till hästarna. :) Sedan åkte vi med den blomman te honom :)

Det var min dag ^^

Och sen igår har jag världens solbränna på ryggen/benen!
När jag ska sätta mig ner gör det ont, och när jag skulle duscha idag sved det som något jag bara får säga i garderoben :)

/ Ida



Igga min min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0