mys med släkten

Idag är det sista dagen jag är här i Karlskrona i min sommarstuga för dehär veckorna. Det blir nog nästa helg också eftersom det är sailet (eller hur det stavas) då. Det är typ som en marknad iallafall :)
Så igår åt alla vi i stugorna här plus mormor o morfar o elias (wilma o wiggos kompis) middag tillsammans. Sammanlagt var vi 12 pers.
Det blev grillat kött och några spett men champinjoner och något mer på, klyftpotatis och vitlöksbröd.
Snart blir det att åka hemåt.
Just nu sitter jag vid den vid den lilla laptopen medans elias sitter mitt emot med min ipad och spelar ninjump och bredvid elias sitter wilma och wiggo vid en stor dator och spelar pettson o findus. :)

Hejdå mina kära bloggläsare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0