Haha, medan jag väntar...

Pappa blir ju typ ändå aldrig klar?!
Men iallafall, mer tid till bloggen :D
Skriver lite om vad jag ska göra/har gjort i veckan! :)

Måndag - Dator 8)
Tisdag - Dator, handla ;)
Onsdag - 12 år, äta på restaurang och få presenter!
Torsdag - Fixade kajsas blogg! ♥ www.kkajsaduvet.blogg.se
Fredag - Hjälpa pappa på jobbet, tjäna pengar.
Lördag - Hockey! yää :d
Söndag - INTE LÄNGTA TILL SKOLAN, ha släktkalas för mig...

Och heeela veckan sen jag fyllde år har jag lyssnat på musik i mina underbara högtalare 8D, fast har nu blivit hjärntvättad eftersom jag har lyssnat ut på alla skivor typ hur många gånger som helst, men jag har fastnat för en låt faktiskt jättebra! ;) Lady Gaga - Dance In The Dark (Monarchy Stylites' Remix) Lyssna på den! :)
Nu får jag ta och säga till pappa faktiskt! Hejdå vi ses nog ikväll!! :)


Hockey
och
Kajsas fina bakrund! ;D


Glöm inte att besöka hennes blogg ;)

Cya

Kommentarer
Postat av: kajsa

ttack :* <3

2011-02-25 @ 09:57:48
URL: http://kkajsaduvet.blogg.se/
Postat av: rebecca :)

nybro vikings !<3

2011-02-25 @ 16:15:34
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0