Göteborgsresan

Jag önskade att vi fick en melodifestivalen-resa i julklapp i år, eftersom vi fick det förra året.
Men det fick vi inte.
När vi hade varit i Göteborg förra året skrev jag ner resan.
Nu ska ni få höra den, och se lite bilder, :)
Åh, typiskt! Nu hittar jag den inte...
Får ta o leta lite till... ):
Typiskt.. Men vi får ta bilder idag, sen får ni höra den någon annan gång kanske...


På hotellet i hissarna







På hotellrummet





Hissarna igen ;)



Hotellet



När vi väntade på bussen




På stan



Min pizza som jag fick på pizzerian ;)



Min och Elins istapp :D



Lite kläder jag köpte (:


På hotellet sen när vi badade i snön och i jacuzzin ute ;p



Senare när vi skulle till Melodifestivalen...







Såna fick man att ha i Darins låt (;

Detta inlägget har ju gått åt i hela bloggen... Men vi avslutar med en liten fjortisbild ;D



Ha de

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0