Kalmardag

Chacha!

Sitter fortfarande hos Evelina, men mamma hämtar mig om ungefär en timme, sen ska vi till Kalmar och shoppa och kanske lämna in mobilerna, (mammas och min) för mitt lock eller vad det heter till batteriet sitter inte riktigt fast sen har jag något virus eller något för det står att jag har ett sms i min inkorg men det har jag inte för det är ingen avsändare eller det står inte något, sen när jag trycker på det smset så stängs hela mobilen av, jättekonstigt.
På mammas är det typ att det blir två skärmar ibland spegelvänt :s
Så vi kanske ska lämna in dom, oh då kanske jag får en lånemobil istället...
Evelina och jag sitter vid varsin dator här ;)

Chadå!



Evelina sitter vid datorn o chillar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0