Säg inget..

Jag vet redan att jag är en dålig bloggare... men nu kommer jag med goda nyheter :D
Jag har laddat över bilder från min kamera, plus att pappa och jag har varit ute och tagit bilder idag, och jag har alla på datorn! :)
Så därför ska ni få se på en del av dom nu. =)


En fin å :)


Jag, fast det blev inga bra bilder på mig.. potatisnäsa har ja


Evelina och jag skolavslutningen 2010 :D


Evelina och jag tog lite bilder innan discot ;d


Jag nån gång




Jaja, nu får ni se mer bilder en annan dag.

Vi ses ;)<3

Kommentarer
Postat av: rebecca :)

ja bilder (L) :D<33

2011-01-03 @ 13:05:11
URL: http://reebeccaa.bloggplatsen.se
Postat av: EN LITE SUR EVE ;o xD

snygg bild (menat till skolavslutningsbildsaken) ;o



XD<3

2011-01-05 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0