Tävling på G!

Nu har jag en tävling på bloggen.
Det går ut på att man ska kommentera (eller skriva på msn/bdb) det sämsta respektiv de bästa med min blogg.
(Det sämsta får inte vara "för lite inlägg"), plus att man ska reklamera mig i sin egen blogg för att vara med i tävlngen. :)
Man vinner en bloggdesign till sin blogg.
(Jag väljer ut de som jag kan hålla med om de bästa och de sämsta, den personen vinner alltså.)
En bloggdesign ser ut såhär:

Och då tar jag självklart bort "(C) ida petersson 2011", dessutom lägger jag till bilder som du får skicka till mig till rutorna där det står "bild".
Men om du inte är nöjd med den designen så gör jag självklart en ny som du får bestämma hur den ska se ut.

Lycka till, sätt igång att tävla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0