Vad ska jag blogga om?

Tycker ni att jag ska ha en ny design?
Ni får liksom säga till om ni tycker att jag ska ändra på något.
Tips om vad jag ska blogga om behöver jag ju ändå eftersom jag nästan aldrig kommer på något att blogga om.
Jag är med i något som heter "sommarlovsboken", och det är typ att man ska läsa sju böcker i sommar, sen får man en bok ^^. Förra året fick jag " I taket lyser stjärnorna ", och det blev sedan min favoritbok. Eftersom jag ändå pratar om böcker nu kommer jag tipsa om några.

1. I taket lyser stjärnorna
Handlar om: Jenna, som är 14-15 år, hon har en mamma som har cancer och har det svårt. Läs den om ni gillar böcker som handlar om kärlek, tonårstjejer, bråk och sorg.
2. Utan djur så dör jag!
Handlar om: En tjej som är ca 12 år. Hon har en del djur,bland annat en kanin, och hennes kompis har en annan kanin. De två brukar föda upp kaniner tillsammans. Men deras föräldrar säger att det bara får föda upp kaniner om de hittar köpare till alla. Följ dem när de kämpar om att hitta köpare till kaninerna! En dag går tjejens kompis med en annan tjej till skolan, hon går med den tjejen som alla killar är kära i. De blir bästa vänner. Då är tjejen själv i skolan. Men en dag kommer plötsligt en annan tjej fram till tjejen som är ensam. Den tjejen är också populär bland killarna. Läs boken om du gillar böcker som handlar om sorg, djur och kärlek.

Mvh Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 04:22:01
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0