Asså förlåt för bloggförstoppningen igår, hah :p

Jaja, skolan började, glömde helt bort bloggen :s
Men nu kom jag på det och jag kommer att skriva lite om dagen :d
Cyklade som vanligt dit med Carolina M, Clara W och Evelina E :D
I skolan hade vi bland annat matte (blää) sen läste vi om kroppen på no/so:n, och killarna tycker ju alltid det är lika intressant...
Sista timmen hade vi också no/se men en annan lärare, och då skulle man göra klart västra Europa, men jag var redan klar, så jag satt och kollade i andra böcker om ett land jag ska redovisa inför klassen.. Fast satt mest o snackade med Niclas och Ludwig, och vi hade ganska roligt ^^ Vi skrattade mycket iallafall... Sen slutade vi skolan och jag cyklade hem med Evelina. Vid 20 över två. Sen kom jag hem och då var jag tvungen att gå ut med hunden en sväng, sen åt jag och åkte med ut och lämnade syster i Köhl (stallet). Jag gillar att åka bil så jag åker med när jag får ^^ Samma med moppe, i love it! :D. Och nu sitter jag iallafall här och väntar på att mamma ska bli klar med maten. Stuvade macaroner och köttbullar fick jag reda på förut att det skulle bli, mums :d i skolan fick vi snitzel eller hur det stavas.. det var också hyfsat gott.. Jaja nu har ni fått ett rejält inlägg :) Hoppas ni klarar att läsa igenom det också..

Puuuzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0