Jag har inte bloggat sen i tisdags!

Nä, det har jag inte :o
Men det blir mest bloggande när jag är ledig, på lov och så, för då har jag ändå inget att göra.
Mene, nu kom jag på det eftersom jag har tråkigt :p
Vad ska ni göra idag?
Ikväll ska jag till farmor och farfar som fyller år, farfar 75 o farmor 70...
Men i torsdags var jag hos doktorn i typ kalmar och kollade i öronen :o, ...
Men vet ni vad jag har kommit på?
Jag längtar till sommaren! Just nu sitter jag och kollat ut genom fönstret på vår studsmatta som inte har någon matta, det är typ bara ställningen :p Och sen längtar jag till vi åker till Mallorca, funderar på hur brun jag ska bli ;) Har tyvärr inte så lätt att bli brun dessvärre.. typiskt. Men lite måste de bli :) Åååh va sköönt att ligga på stranden på mallis :( längtar verkligen.. Fast det är inte så långt kvar nu ! :D
Ojojoj vad mycket bilder ni kommer få från mallorca sen! OJOJOJ ;) Hahaha... jag ser till och med fram emot själv att få se hur mycket bilder ja kommer att ta :o ...Och sen är det förresten inte så långt från sommarlovet nu heller... och sen börjar jag SEXAN :d ´förresten, igår i skolan så gjorde vi vårt första nationella prov i läsförståelse, fast vi har gjort många innan men de var typ bara på "låtsas" JOBBIGT! Hmm.. vad kan man skriva om mer? Idag på morgonen läste jag en berättelse som Kajsa (ni vet hon som jag gjorde designen åt) skrivit! Asbra Kajsa :D ten points! ;) Jag kände att detta inlägget blev rörigt nu, men hoppas ni överlever, gör ju detta för att jag ändå inte har något att göra då kan den bli ett långt inlägg? :D På hemkunskapen i måndags gjorde vi pannkakor, och jag råkade göra en för tjock, sen fick jag den ! :( Fast den var hyfsat god, sen fick man glass till! Mooms :D o vatten... ;) Inte lika gott men de funkade :D Nu ville pappa att jag skulle komma och kolla på en sak... fast aa, det gjorde jag också xD. Undra var det blir för mat ikväll hos farmor :) hoppas det blir något gott iaf... vi brukar få kroppkakor, men det blir det ksk inte idag, jag kommer ihåg när jag åt 7 stycken en gång:o omg... blev mätt iaf ?! :D Men nu kanske inte ni orkar läsa mer, hejdå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0