mer designer gjorda och jobbig matte

Nu har jag gjort ytteligare en bloggdesign och satt upp den.
Denna gången gjorde jag det till Cassandra :)
Ja, och dedär med jobbig matte kanske ni tänker på nu... Jo, det är såhär att man ska hinna klart ett speciellt kapitel i vår mattebok till imorgon. Jag var nästan klar, men tog hem det ändå för att rätta och göra klart det sista talet. Och sen när jag rättade.. insåg jag att jag hade hur många fel som helst! Det blev jobbigt och jag fattade ingenting. Jag blev hur arg som helst och stängde av datorn och satte mig surt vid skrivbordet för att titta på några tal jag ändå fattade 0% av. Jag berättade för pappa men jag tänkte att han ändå inte kunde hjälpa mig så att jag skulle vänta till mamma kommer hem.. jag vet inte när hon kommer hem? Hon har iallafall inte kommit hem än.. (19.55). Så det skulle bli sent. Men pappa och jag satte oss tillsammans och han förklarade lugnt och sansat hur man gjorde... Jag fattade inte så mycket av det ändå, eller jo, till slut fattade jag. Så det är lite jobbigt med läxorna ibland.. dessutom tycker jag att vi har alldedes för mycket. Och går väldigt länge i skolan om dagarna! Men imorgon är det fredag igen!!! :) ..och då slutar vi vid kvart i två.

Pözzpözz :D

en gammal bild idag bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0