Godis är gott

Nu tänkte jag betygsätta lite godis sorter här :)

Choklad

Betyg: 10
Choklad är ju det absolut bästa som finns! Tråkigt nog får man finnar av det.. Men bland äter jag ändå ^^ Marabou är absolut godast, men jag tycker också om sån choklad som typ kostar 4.90 för 100 gram. Haha! Det är faktiskt gott! ;)

Bubbliz

Betyg: 6
Bubbliz har varit min favorit, men om man äter många blir man jättekonstig i munnen i flera dagar. Sen är de ganska sura, i allafall en del. De får en 6a av mig!

Colaflaskor

Betyg: 3
Dehär smakar inte speciellt mycket cola, även om de heter colaflaskor. De smakar mest något slags sötningsmedel och kemiska produkter... Läs bara hur mycket dom innehåller, usch !

Ahlgrens bilar

Betyg: 7
Ahlgrens bilar är gott att ta med sig när man vill ha något litet att äta på. Men man tröttnar tyvärr ganska snabbt på smaken och när man äter vill man bara ha mer! En sjua av mig.

Godnatt tänkte jag skriva... men hejdå ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0