onsdagen

Skolan idag var som vanligt okej. Eller ja. Jag redovisade ju mitt sista land för klassen. Det är skönt att man inte behöver ha något att tänka på längre.:)
Jag tycker faktiskt att det är ganska roligt att lyssna på redovisningarna. Man har nästan lite "skadeglädje", för man vet ju själv hur det känns att stå där framme och redovisa inför klassen, hihi (:
Vi har fått det sista kapitlet i matteboken till matteläxa. Man ska göra klart det till näst sista veckan i skolan. Asså tänk att det snart är sommarlov! Det var ju typ nyss det? Haha!
Jaja, vi ses kanske senare eller imorgon. Och då är det långdag i skolan och vi ska till simhallen.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: eric din krull XD

hej ida dog ditt internet XD ? jag blev lite orolig go dag du du har haft kram !

2011-05-05 @ 18:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0