skola

Första skoldagen efter lovet!
Dagen har varit okej.
Idag började Cassandra i klassen (Cassie), hon som jag har gjort en del designer till.
Vi började på morgonen att läsa i bänkboken för att Iréne skulle visa Cassie lite saker och ge henne böcker elle något va det nu var.
Jag läste ut min Tsatsikibok. Haha.
Sen var det idrott vid klockan 9.
Då skulle vi vara "testkaniner" som vanligt... för vår lärare, eller prao typ, för han pluggar till idrottslärare så vi har inte vår riktiga nu. Han skulle göra något prov nästa vecka för sin riktiga lärare och då skulle vi gå egenom det med han.
Sen var det lunch. Typ kebabgryta. :s
Sen var det bild och då skulle vi rita av vår ena sko.. ahah!
Nja min blev ju.... "snygg".
Sen på hemkundskapen skulle vi gjort rabarberpaj men det blev hallonpaj :)
Sura hallon var det !
Nu ska jag läsa de andra bloggarna jag brukar läsa, pusshej! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0